Volume discounts

How to get them

  • Shop
  • /
  • Volume discounts

Tlačiť u nás sa oplatí

Ak u nás vytlačíte počas roka viac ako 5000 - 10000 - 15000 tlačových hárkov automaticky získate zľavu 5% - 10% - 15% z ceny tlače na maloformátové produkty.

Podobne ak vytlačíte´viac ako 50 - 100 - 150 m2, získavate zľavu 5% - 10% - 15% z ceny tlače na veľkoformátové produkty.

Zľava platí od momentu splnenia podmienok do konca nasledujúceho roka.

Typ
Počet tlačových hárkov
Počet metrov štvorcových
Obdobie platnosti
 
Standard
5000+ Počet tlačových hárkov
50+ Počet metrov štvorcových
rok+Obdobie platnosti
odznak zlava 5 percent
Normal
10000+ Počet tlačových hárkov
100+ Počet metrov štvorcových
rok+Obdobie platnosti
odznak zlava 10 percent
Expert
15000+ Počet tlačových hárkov
150+ Počet metrov štvorcových
rok+Obdobie platnosti
odznak zlava 15 percent

Porovnanie cien

Rozdiel v cene spoznáte ihneď.

Pri výpočte ceny Vám zobrazíme pôvodnú aj zľavnenú cenu tak, aby ste mali prehľad o trhovej aj Vašej cene daného produktu.

Prehľadná štatistika

Počty vytlačených hárkov a metrov štvorcových

V zákazníckej zóne si môžete nájsť štatistiku tlače počas celého roka. Zároveň máte pod kontrolou svoj progres a viete koľko musíte vytlačiť aby ste dosiahli najbližšiu zľavu.

Často kladené otázky

Ako získam zľavu?
Ak v priebehu roka vytlačíte napriklad 5000 tlačových hárkov získate na tento a nasledujúci rok zľavu z ceny tlače 5% na všetky maloformátové produkty. Jedná sa o produkty ako vizitky, letáky, samolepky do veľkosti A3, ale aj kalenáre, časopisy, alebo knihy.

Podobne to platí aj pri veľkoformátovej tlači. Ak vytlačite v januári 50 m2 získate automaticky na tento a nasledujúci rok zľavu 5% z ceny tlače na veľkoformátové produkty. Jedná sa o produkty ako bannery, samolepiace fólie, obrazy, rollupy a podobne.

Zľava sa počíta z hotových produktov.
Čo znamená zľava z ceny tlače?
Znamená to, že zľava sa nevzťahuje na potláčaný materiál, alebo spôsob dokončenia, ale len na samotnú tlač. Prípadné zľavy z materiálov a zľavy zo špeciálnych efektov a dokončovacích prác uvádzame priamo pri objednávkovom formulári a nevzťahujú sa na objemovú zľavu z ceny tlače.
Musím sa registrovať?
Áno. Aby sme mohli pre Vás vytvárať štatistiku potrebujete mať založný účet. Ak sa u nás registrujete a budete využívať náš objednákový systém ušetríte nám množstvo času. My vás za to odmeníme časovo neobmedzenou zľavou 2% z ceny tlače na vsetky produkty.
Ako zistím koľko tlačových hárkov, alebo metrov štvorcových som vytlačil?
Pri objednávaní produktu sa na pravo od formulára zobrazujú tlačové hárky, alebo metre štvorcové potláčaného materiálu. V zákazníckej zóne si môžete po prihlásení pozrieť prehľadnú štatistiku. Počet vytlačených hárkov a metrov štvorcových sa zobrazí keď bude objednávka označená ako hotová.
Rátajú sa aj tlačové hárky a metre štvorcové ak som objednal cez email, alebo obecný produt?
Áno. Každú objednávku evidujeme v našom systéme. Pri nacenení objednávky z emailu, alebo z poznámky obecného produktu kalkulujeme počet tlačových hárkov, alebo metrov štvorcových a túto hodnotu zadávame do systému my.

* Tlačové hárky a metre štvorcové z obecných produktov zapisujeme až od nového roka 2020. Je preto možné, že Vám zľava nevyšla, napriek tomu že ste dosiahli dostatocný počet na dosiahnutie zľavy. Spokojne nám napíšte a individuálne prejdeme Vaše objednávky a chybu opravíme.
Čo sa stane keď zľava prestane platiť?
Ak Vám v januári prestane platiť zľava, tlačíte za trhové ceny až do momentu, kým opáť nesplníte podmienky na uplatnenie zľavy.
Čo je to tlačový hárok?
Tlačový hárok je o veľkosti SRA3 (A3+). Na tento hárok sa vyraďujú tlačové produkty. Napríklad pri objednávke 50ks vizitiek, budú vyradené po 25ks na hárok. Vo výsledku to znamená, že ste si u nás objednali 2 tlačové hárky.
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Typocon, s.r.o, IČO 17322057, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií